
José Martí promou l’associacionisme veïnal per l’avanç social de la província
El president de la Diputació, José Martí, i la Federació Coordinadora d’Entitats Ciutadanes de Castelló han tractat la necessitat de promoure l’associacionisme veïnal com a peça clau per al desenvolupament social de la província. Ho han fet en una reunió informal que ha comptat amb la participació, a banda




















