
Benicàssim canvia la iluminació per llums LED en varies zones de la població
L’alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués i els regidors d’urbanisme i servicis públics, Carlos Díaz i Clemente Martín, han visitat este matí les zones on es van a iniciar els treballs de renovació d’enllumenat públic en 2018. «Este primer projecte de millora de l’eficiència energètica, com hi ha assenyalat l’alcaldessa,



















