
Onda signa un acord amb la Cambra de Comerç per a afavorir la inserció laboral
L’Ajuntament d’Onda ha signat un conveni de col·laboració amb la Cambra de Comerç de Castelló mitjançant el qual s’impartiran accions formatives a la localitat. “L’objectiu és unir forces per afavorir la inserció laboral de les persones que participen en les mateixes”, ha destacat l’alcalde d’Onda, Ximo Huguet, després de




















