
Castelló sol·licita ser Ciutat Amiga de la Infància
L’alcaldessa, Amparo Marco, en presència del regidor de Benestar Social i Dependència, José Luis López, ha rubricat la sol·licitud oficial per al reconeixement de Castelló com a Ciutat Amiga de la Infància per Unicef. Amb açò, l’Ajuntament s’acosta més a l’objectiu de fer de Castelló una ciutat amable per




















