
La app de Castelló fica ‘tota la ciutat a la teua mà’
L’Ajuntament de Castelló ha presentat aquest matí la primera aplicació de la ciutat que porta com a lema ‘tota la ciutat a la teua mà’. El regidor de Modernització, Ignasi Garcia, ha assenyalat que “es tracta d’una de les inversions financerament sostenibles que es va aprovar l’any 2016 i




















