
L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha volgut fer públic el reconeixement de Castelló al tennista Roberto Baptista per la seua trajectòria esportiva. Marco ha rebut a Bautista en el despatx d’alcaldia com a representant dels ‘talents’ de Castelló, i ha elogiat els èxits de l’esportista com “un exemple extraordinari”




















