
El Ministeri de Transició Ecològica premia a Castelló pel canvi de model de mobilitat
El Ministeri de Transició Ecològica ha reconegut el treball de l’Ajuntament de Castelló per a avançar cap a un nou model de mobilitat més sostenible, segur i amable amb els vianants. El regidor de Mobilitat Urbana, Rafa Simó, ha arreplegat a Madrid el segon premi en la categoria d’ajuntaments




















