
La Diputació d’Alacant participa en el programa europeu Interreg Europa per augmentar la gestió de l’aigua
El diputat de Projectes Europeus, Adrián Ballester, ha avançat que la Diputació d’Alacant ha sigut seleccionada per a participar en una iniciativa europea de cooperació interregional encaminada a millorar les polítiques i programes de desenvolupament en matèria de patrimoni cultural de l’aigua. El projecte, estructurat en dues fases i




















