Josep Martí fica en valor la tasca dels bombers de l’Alt Palància i la seua dedicació
El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat avui a Segorbe la labor diària que realitzen els professionals del parc de bombers de l’Alt Palància i s’ha compromès a estudiar totes les millores que siguin necessàries “perquè el treball dels bombers es pugui realitzar en les




















