
López inaugura una mostra sobre la visió de la interculturalitat a Castelló
El regidor de Benestar Social i Dependència de l’Ajuntament de Castelló, José Luis López, ha inaugurat aquest matí una exposició en la plaça Santa Clara que és el resultat dels treballs de la campanya ‘Nosotros/Nosaltres’, una iniciativa del Negociat de Convivència Social sobre sensibilització intercultural en la qual han




















