
Alacant i el Consell volen convertir Panoramis en un centre tecnològic de primer ordre
La regidor d’Urbanisme, Mari Carmen de España, ha valorat que la Generalitat Valenciana s’haja sumat a la proposta realitzada pel PP quan va arribar a l’equip de govern de reconvertir l’espai de Panoramis en un centre tecnològic per als emprenedors. L’edil ha recordat que ja en el passat mes


















