
Alacant participa al Dia Internacional del Xiquet amb Càncer organitzat per ASPANION
L’alcalde d’Alacant, Gabriel Echávarri, acompanyat per José Bernardo García Blanquer, vicepresident de l’Associació de Xiquets Amb Càncer (ASPANION) ha assistit hui a l’acte celebrat en la Plaça Sèneca amb motiu del Dia Internacional del Xiquet amb Càncer. Darrere de la lectura del manifest per part de dos jóvens integrants




















