
L’ajuntament d’Alacant millorarà els circuits ciclistes de l’Avinguda de la Universitat i la zona del Golf
El regidor de Trànsit i Mobilitat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha convocat hui la Mesa de la Bicicleta que s’ha reunit amb l’assistència de tècnics municipals de Mobilitat, Urbanisme, la brigada Ciclista de la Policia Local, juntament amb l’Associació Alacant amb bici, la Plataforma Comarcal de la




















