
Moliner: “L’arribada de l’AVE demà obri un nou temps d’oportunitats per a la província de Castelló”
El president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha assegurat que “l’arribada demà dels trens de la línia d’alta velocitat Madrid-Castelló iniciarà un nou temps d’oportunitats per a la província de Castelló”. Així, Moliner ha valorat molt positivament que “siga precisament el president del Govern, Mariano Rajoy, el




















