
La Diputació de València rehabilita l’alberg juvenil de l’Ermita de Sant Vicent de Agullent
L’Ermita de Sant Vicent d’Agullent ha sigut rehabilitada amb ajuda de la Diputació de València, que ha invertit 50.000 euros, a través de la seua línia de restauració de patrimoni, en la reparació de les cobertes, façanes i humitats de l’alberg juvenil de l’ermita, una de les joies patrimonials




















