
Levántate Corriendo es posa en marxa un any més en Gandia
Lydia Morant, Concejala Delegada d’Esports, i Ximo Más, President del Club de Còrrer Garbí, han presentat en una roda de premsa celebrada la matinada del 8 de juliol a l’Ajuntament de Gandia el projecte Levántate Corriendo que tornarà als carrers de Gandia i la Platja de Gandia per un




















