El primer concert de ‘Música a la mar’ a la Platja de Les Arenes reuneix a 3.000 persones
La regidora de Cultura de l’Ajuntament de València, Glòria Tello, ha ressaltat que més de 3.000 persones han disfrutat a la Platja de Les Arenes del primer dels concerts del cicle “Música a la Mar” que ha organitzat la regidoria de Cultura, a través del Palau de la Música,




















