
Comencen les projeccions del cicle ‘Cinema i educació en valors 2.0’ per a alumnes de Primària i ESO
El delegat de Sanitat i Consum Responsable, Emiliano García, ha assistit este matí a l’obertura del cicle «Cinema i educació en valors 2.0», en el marc del programa de prevenció escolar que duu a terme la regidoria a través del Servici Municipal d’Addiccions. Es preveu una participació de més




















