
Castelló autoritza més de 300 ampliacions de terrasses per a pal·liar els efectes de la covid-19
L’Ajuntament de Castelló ha autoritzat més de 300 sol·licituds d’ampliacions i de noves terrasses des de mitjan maig, amb l’entrada de la ciutat en la Fase 1 de la desescalada i l’alçament de la suspensió de les autoritzacions per a la instal·lació de taules i cadires en la via




















