
La Diputació de Castelló activa un pla d’emergència per a pal·liar els danys del temporal a la província
La Diputació de Castelló activarà un pla d’emergència que comportarà la contractació, per via d’urgència, de maquinària per a reforçar les tasques de retirada de la neu que s’acumula en diferents localitats de l’interior provincial i per a escometre, una vegada el temps ho permeta, la neteja de les












