
La plaça del Arquebisbe Olachea serà zona de vianants
L’Ajuntament ha iniciat les obres de conversió en zona de vianants de la plaça de l’Arquebisbe Olaechea, al barri de Sant Marcel·lí. El projecte d’actuació contempla la creació d’una nova plaça, envoltada per un jardí, que servirà per celebrar activitats lúdiques. L’espai inclourà zones de descans i de relació













